سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1402

فروش انواع مبلمان شهری

فروش برج نوری 15 متری

۶ بازديد

برج نوری

فروش برج نوری 15 متری


برج نوری 15 متری یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که در جهت تامین روشنایی محوطه های بزرگ همچون کارخانجات، بیمارستان ها، فرودگاه ها، اتوبان ها، بنادر، پالایشگاه ها، اسکله ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول نقش مهمی در تامین امنیت فضای شهری ایفا می کند و موجب کاهش فعالیت های جنایی و غیر قانونی می شود.
برج نوری 15 متری دارای پروژکتورهایی با توان نوری بالاست که نور را بدون ایجاد سایه و خیرگی به محیط اطراف منتشر می کند.
برج نوری 15 متری قابلیت نصب حداکثر 36 عدد پروژکتور را دارا می باشد.

صادرات نیمکت بتنی

۶ بازديد

نیمکت بتنی
صادرات نیمکت بتنی

نیمکت بتنی از بتن مسلح ساخته شده است. این نیمکت ها به دلیل آنکه از بتن ساخته می شوند وزن سنگینی دارند به همین دلیل احتمال سرقت در آنها پایین می باشد. نیمکت بتنی قابل رنگ آمیزی است. جهت رنگ آمیزی نیمکت بتنی از رنگ اکریلیک استفاده می شود. این رنگ رطوبت را از سطح خود عبور می دهد و در سرما و گرما به بتن اجازه انقباض و انبساط می دهد و مانع از ترک خوردگی آن می شود. توصیه می شود در پارک ها و اماکن عمومی از نیمکت های رنگ شاد استفاده شود تا علاوه بر زیبایی موجب ایجاد شادی در افراد جامعه گردد.

قیمت گلدان سیمانی پارکی

۹ بازديد

گلدان بتنی

قیمت گلدان سیمانی پارکی

گلدان سیمانی پارکی یکی از مهم ترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت زیباسازی چهره شهر طراحی و تولید می شود. این گلدان ها از مزایا بسیاری برخوردارند. در سطح زیرین گلدان سیمانی پارکی سوراخ های متعددی تعبیه شده است که موجب خروج آب اضافی از گلدان می شود. این گلدان ها به ریشه گیاه به طور مطلوب اکسیژن می رسانند و موجب رشد بهتر و بیشتر گیاه می شوند.

قیمت عمده نیمکت فلزی

۱۱ بازديد

نیمکت فلزی پارکی
قیمت عمده نیمکت فلزی

قیمت عمده نیمکت فلزی به عوامل تاثیرگذار زیادی از جمله ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع مونتاژ، نوع جوشکاری، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد. ارتقاء کیفی و کمی نیمکت فلزی در این مکان ها می تواند نقش مهمی در کاهش اضطراب ، احساس آرامش، استفاده بهتر و لذت بردن از فضای سبز و طبیعت داشته باشد. نیمکت فلزی قابل رنگ آمیزی است. رنگ نیمکت فلزی باید با سایر اجزای مبلمان شهری به ویژه سطل زباله فلزی هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا موجب زیباسازی چهره شهر گردد. استفاده از نیمکت های فلزی رنگ شاد در پارک ها و اماکن عمومی علاوه بر زیبایی موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد جامعه می شود.

فروش انواع گلدان بتنی

۱۰ بازديد

گلدان بتنی
فروش انواع گلدان بتنی


گلدان بتنی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که در جهت زیباسازی چهره شهر مورد استفاده قرار می گیرد. 
این گلدان ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و بسته به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان ها از جمله خیابان ها، میادین، پیاده روها، پارک ها، فضای سبز، بوستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.
گلدان بتنی قابل استفاده در تمامی سطوح چه صاف و چه شیب دار می باشد.
گلدان بتنی که به گلدان پارکی و گلدان صخره ای معروف است در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی دارد.

خرید پایه چراغ خیابانی 

۷ بازديد

پایه چراغ خیابانی
خرید پایه چراغ خیابانی 

پایه چراغ خیابانی یا همان پایه روشنایی خیابانی سازه ای است که در جهت روشنایی خیابان ها، اتوبان ها و بزرگراه ها استفاده می شود. این محصول در ارتفاعات مختلفی همچون 6 متر، 9 متر و 12 متر تولید می شود. بدنه فلزی این پایه چراغ ها از جنس فولاد ST37 می باشد که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. گالوانیزه گرم از پایه چراغ خیابانی در برابر رطوبت و زنگ زدگی محافظت می کند.

مجموعه بازی پلی اتیلن در آمل

۶ بازديد

مجموعه بازی پلی اتیلن
مجموعه بازی پلی اتیلن در آمل

مجموعه وسایل بازی پلی اتیلن ترکیبی از مجموعه بازی هایی با جنس پلی اتیلن به کار رفته اند تا باعث جذابیت بیشتر این مجموعه ها شود. برای خرید مجموعه بازی پلی اتیلن در آمل با کارشناسان فروش شهر ایده آل در تماس باشید. تجهیزات بازی کودکان که شامل مجموعه بازی کودکان پلی اتیلن و وسایل بازی فلزی کودکان می باشد می تواند تاثیر بسزایی در رشد کودکان داشته باشد و نصب مجموعه بازی پلی اتیلن مهارت ها و استعدادهای کودکان را به سرعت پرورش داده و باعث رشد کودک شود.

نصب مجموعه بازی پلی اتیلن در آمل

شهر ایده آل زیبایی و کیفیت و ایمنی در تولید را زمینه ای مناسب و ضروری جهت حفظ روحیه و شادابی کودکان می داند. مجموعه بازی پارکی شهر ایده ال با توجه به تنوع قطعات و فضای محیطی مشتریان قابل تغییر می باشد.