یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

شهر ایده ال

فروش انواع مبلمان شهری

مجموعه بازی پلی اتیلن در کردستان

۱ بازديد

مجموعه بازی پلی اتیلن
مجموعه بازی پلی اتیلن در کردستان

مجموعه بازی پلی اتیلن یکی از اجزای مبلمان شهری است که در جهت رفاه و سرگرمی بیشتر کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر بازی و سرگرمی کودکان موجب تقویت و رشد آنها می شود. در ساخت و طراحی مجموعه بازی پلی اتیلن از شخصیت های کارتونی و رنگ های شاد استفاده شده است که این ویژگی موجب جذابیت بیشتر محصول برای کودکان می شود. مجموعه بازی پلی اتیلن خود رنگ بوده و در برابر تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر رنگ نمی شود.

فروش سطل زباله بتنی

۴ بازديد

سطل زباله بتنی
فروش سطل زباله بتنی

سطل زباله بتنی یکی از مهم ترین تجهیزات شهری است که وجود آنها در هر نقطه از شهر لازم و ضروری است. سطل زباله بتنی اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این سطل زباله ها از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر شرایط آب و هوایی، ضربه، مواد شیمیایی و... برخوردارند. سطل زباله بتنی ضد لک می باشد و در صورت آلوده شدن به راحتی شسته و ضدعفونی می شود. این سطل زباله ها با توجه به پارامترهایی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و کیفیت مواد سازنده و... قیمت گذاری می شوند.

کفپوش گرانولی بوشهر

۴ بازديد

کفپوش گرانولی
کفپوش گرانولی بوشهر

 کفپوش گرانولی از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته می شود و در جهت پوشاندن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش ها در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشند و بهترین گزینه برای جلوگیری از آسیب احتمالی کودکان در زمین بازی هستند. کفپوش گرانولی در انواع مختلفی همچون کفپوش گرانولی رولی، کفپوش گرانولی درجاریز، کفپوش گرانولی شانه تخم مرغی و... تولید می شود. کفپوش گرانولی در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی نظیر پارک ها، مهد کودک ها، اصطبل حیوانات، شرکت ها و... قابل استفاده می باشد.

خرید پایه پرچم

۴ بازديد

پایه پرچم
خرید پایه پرچم

پایه پرچم سازه ای فلزی از جنس فولاد ST37 است که به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است. این محصول در جهت به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان ایران مورد استفاده قرار می گیرد. پایه پرچم در ارتفاع بین 2 الی 20 متر تولید می شود. این محصول در بسیاری از مکان ها از قبیل خیابان ها، سفارت ها، کارخانجات، کارگاه ها، میادین و... مورد استفاده قرار می گیرد. پایه پرچم قابلیت نصب انواع پرچم از نوع ساده و سامورایی را دارا می باشد. این محصول از مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی گوناگون همچون ضربه، رطوبت، مواد شیمیایی، شرایط آب و هوایی و... برخوردار است.

سطل زباله فلزی در زنجان

۶ بازديد

سطل زباله فلزی

سطل زباله فلزی در زنجان


سطل زباله فلزی نقش مهمی در حفظ نظافت و پاکیزگی محیط زیست دارد. این سطل زباله ها در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. سطل زباله فلزی در دو مدل پایه دار و بدون پایه تولید می شود. سطل زباله فلزی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود. سطل زباله فلزی را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، سنگ، بتن و... طراحی و تولید کرد. این محصول در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و دچار تغییر رنگ و تغییر فرم نمی شود. سطل زباله فلزی قابلیت رنگ آمیزی دارند. رنگ سطل زباله فلزی پارکی باید با سایر اجزای مبلمان شهری به ویژه نیمکت ها هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا موجب زیباسازی چهره شهر شود.

گلدان بتنی در کرج

۵ بازديد

گلدان بتنی
گلدان بتنی در کرج

گلدان بتنی یکی از تجهیزات مهم شهری است که در جهت کاشت انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول اغلب در فضای باز کاربرد دارد به همین دلیل از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر ضربه، شرایط آب و هوایی، رطوبت و... برخوردار است. این گلدان ها آلودگی برای خاک ندارند و با محیط زیست سازگار می باشند که این امر مهم ترین دلیل محبوبیت این گلدان ها در میان افراد است.

فروش برج نوری 15 متری

۵ بازديد

برج نوری

فروش برج نوری 15 متری


برج نوری 15 متری یکی از اجزای مهم مبلمان شهری است که در جهت تامین روشنایی محوطه های بزرگ همچون کارخانجات، بیمارستان ها، فرودگاه ها، اتوبان ها، بنادر، پالایشگاه ها، اسکله ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول نقش مهمی در تامین امنیت فضای شهری ایفا می کند و موجب کاهش فعالیت های جنایی و غیر قانونی می شود.
برج نوری 15 متری دارای پروژکتورهایی با توان نوری بالاست که نور را بدون ایجاد سایه و خیرگی به محیط اطراف منتشر می کند.
برج نوری 15 متری قابلیت نصب حداکثر 36 عدد پروژکتور را دارا می باشد.

صادرات نیمکت بتنی

۵ بازديد

نیمکت بتنی
صادرات نیمکت بتنی

نیمکت بتنی از بتن مسلح ساخته شده است. این نیمکت ها به دلیل آنکه از بتن ساخته می شوند وزن سنگینی دارند به همین دلیل احتمال سرقت در آنها پایین می باشد. نیمکت بتنی قابل رنگ آمیزی است. جهت رنگ آمیزی نیمکت بتنی از رنگ اکریلیک استفاده می شود. این رنگ رطوبت را از سطح خود عبور می دهد و در سرما و گرما به بتن اجازه انقباض و انبساط می دهد و مانع از ترک خوردگی آن می شود. توصیه می شود در پارک ها و اماکن عمومی از نیمکت های رنگ شاد استفاده شود تا علاوه بر زیبایی موجب ایجاد شادی در افراد جامعه گردد.

قیمت گلدان سیمانی پارکی

۸ بازديد

گلدان بتنی

قیمت گلدان سیمانی پارکی

گلدان سیمانی پارکی یکی از مهم ترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت زیباسازی چهره شهر طراحی و تولید می شود. این گلدان ها از مزایا بسیاری برخوردارند. در سطح زیرین گلدان سیمانی پارکی سوراخ های متعددی تعبیه شده است که موجب خروج آب اضافی از گلدان می شود. این گلدان ها به ریشه گیاه به طور مطلوب اکسیژن می رسانند و موجب رشد بهتر و بیشتر گیاه می شوند.

قیمت عمده نیمکت فلزی

۱۱ بازديد

نیمکت فلزی پارکی
قیمت عمده نیمکت فلزی

قیمت عمده نیمکت فلزی به عوامل تاثیرگذار زیادی از جمله ابعاد و اندازه، نوع طراحی، نوع مونتاژ، نوع جوشکاری، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد. ارتقاء کیفی و کمی نیمکت فلزی در این مکان ها می تواند نقش مهمی در کاهش اضطراب ، احساس آرامش، استفاده بهتر و لذت بردن از فضای سبز و طبیعت داشته باشد. نیمکت فلزی قابل رنگ آمیزی است. رنگ نیمکت فلزی باید با سایر اجزای مبلمان شهری به ویژه سطل زباله فلزی هماهنگی و همخوانی داشته باشد تا موجب زیباسازی چهره شهر گردد. استفاده از نیمکت های فلزی رنگ شاد در پارک ها و اماکن عمومی علاوه بر زیبایی موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد جامعه می شود.